Основна школа

Нижи разреди

Почетак сваке сваке школске године на нижим разредима је јако емотиван.
Четвртаци су прешли у пети разред, а учитељима је тешко, јер су се растали од њих.
Сви ученици су током распуста порасли, сазрели, неки су можда заборавили понешто од наученог, неки не, али су се сви веома зажелели школе, наставника и другара.
Најемотивније је у првом разреду. Деца су мала, помало збуњена и уплашена, родитељи пуни очекивања и благе стрепње, ми наставници смо отворени, спремни да разумемо и прихватимо.

Наша школа је јединствена. Школа у којој баш свако, на најбољи начин, добија таман мало више од онога што детаљна процена покаже да може.
Зашто детаљна процена?
Да бисмо тимски открили све, више или мање видљиве потенцијале детета, могућности, потребе породице и у складу са тим направили добар индивидуални план за сваког ученика, радимо детаљну процену сваког ученика. Без ње нема напретка и успешног рада.
Тако почиње свака школска година код нас. Процена одељенског старешине, логопеда, реедукатора психомоторике, соматопеда, психолога. Разговори са родитељима. И израда плана по мери детета.
Радимо у одељењима са мањим бројем ученика. То омогућава да се брже упознамо, уклопимо и прихватимо једни друге, да добро организујемо наставу, индивидуализујемо је, спроводимо индивидуалне планове и будно пратимо напредак ученика.
Сем наставе у одељењу, ученици имају индивидуалне часове, по утврђеном распореду са дефектолозима различитих усмерења.

Ученици су у прилици да учествују и представљају школу на различитим манифестацијама, такмичењима, да певају у инклузивном хору., да се баве спортом, да буду домаћини сваке године на Инклузивним играма својим другарима из свих основних пкола и вртића из нашег града и околних места.
Локација школе нам иде на прилог, па смо често гости позоришта, Градске библиотеке, музеја, галерије, Културног центра. Често идемо у шетњу центром града, хранимо патке на језеру, дружимо се, играмо у оближњим парковима, али их понекад и уређујемо.
Родитељи су свакодневно добродошли. Врата наше школе су им отворена и када имају проблем, али и када осете потребу да са нама нешто поделе…
На нижим разредима користимо различите принципе и методе рада, све према способностима ученика. Користимо много различитих наставних средстава, од ручно прављених до савремених интерактивних. Стално се преиспитујемо, усавршавамо, размењујемо информације и искуства са колегама, родитељима.
Не чекамо да проблеми расту, решавамо их док су у повоју.
Увек нађемо времена да застанемо, да детету, ако је тог дана потребније, дамо загрљај, осмех, више музике, разговор, уместо предвиђене лекције.
Сви смо на првом месту људи, велики и мали, а не само наставници и ученици.

 

Кухиња

Сала за физичко